lördag 8 mars 2014

Time for a giveaway!!!!

 I'm so happy to have so many people stopping by my blog regularly and taking 
the time to look at my "strange" creations and leave comments
Your words mean the world to me!  
So, as a way of saying THANK YOU! I have put together a blogcandy.

Jag är så glad att så många tittar in här i mitt lilla hörn av världen då och då.
Jätteroligt att så många kikar på mina märkliga kreationer och dessutom att ni tar 
er tid att kommentera. Era ord betyder verkligen MASSOR för mej!
Som ett litet tack till er har jag plockat ihop ett rejält paket med blandat godis. 


To be in the draw just leave a comment but you have to be a follower 
of my blog,  For an extra ticket in the draw....display the picture above with a link 
back to this blog post in the sidebar of your blog. (Don't forget to tell me in 
your comment) 

A lot of crafting goodies in the kit, embossing powders, stamp pads, chalks, Alco 
Inks, pens, metal and glass decorations and a lot of ribbons and lace. Click on 
the picture above if you want a closer look...

My candy is open worldwide (but candy only blogs will be excluded). 
Collection will close 10/4-2014. I will announce the winner 11/4.

Good luck!

Lämna en kommentar för att vara med i dragningen, men du måste vara en följare
av min blogg. För en extra chans lägg in bilden här ovanför i din sidebar på din blogg
och länka tillbaka hit till det här inlägget. (Glöm inte att tala om det i din kommentar)

En hel massa godis i vinstpotten, embossing pulver, stämpeldynor, chalks, Alco Inks,
pennor, metall och glasdekorationer och massor av band och spetsar.
Klicka på bilden här ovanför om du vill titta närmare.

Utlottningen är öppen för alla länder (rena tävlingsbloggar kommer att bli uteslutna)
Dragningen sker 10/4-2014 och vinnaren presenteras den 11/4.

Lycka Till!!



71 kommentarer:

  1. Du är verkligen så duktig och gör otroligt fina saker. Jag kan ju alltid hoppas att jag har lite tur och får ta del utav ditt fina " godis "

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilket fantastiskt scrapgodis du lottar ut.
    Jag är följare sedan läääänge och tänker fortsätta med de för du gör alldeles uuuunderbara alster, en ren inspirationskick får man när man kikar in här hos dej.
    Jag har lagt bilden högst upp på min vänstra sidebar.

    Nu får jag hålla tummarna ( fast jag får släppa ibland så jag kan scrappa)

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Åh så mycket roligt och fint. Fick direkt massor med idéer på vad jag skulle kunna skapa i alla möjliga stilar!

    Jag följer dig och jag har lagt din giveaway i min sidebar på http://ciza-patricia.blogspot.se/

    Tack för en trevlig blogg i övrigt och grattis till 92000 besökare. :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Angelica,
    Well I'm needing these candy.
    I'm hoping to win!
    Have a good weekend!

    SvaraRadera
  5. Klart jag följer :)..... sååå.. kul att se allt fint du gör.

    KRAM Carina

    SvaraRadera
  6. This is fabulous Giveaway.
    I am a Follower and I have to tell you that your art brings joy and inspiration to my life.
    Thank you for the opportunity to win - so generous.
    Wishes
    Lynne

    SvaraRadera
  7. Love love love your work. That cherub a few posts back was divine. Thankyou for giving us an opportunity to win this awesome prize pack.
    Look forward to more of your work popping up on bloglovin

    SvaraRadera
  8. Wonderful giveaway. I am a new follower... Your're so generous. Thank you.

    SvaraRadera
  9. Wow, vilken generös vinst! Följare sedan länge, tack för att du låter oss följa dig och ditt underbara skapande. Har länkat i min sidebar och håller nu tummar, tår och tassar! :)

    SvaraRadera
  10. How not to admire your work Angelica…so unique and awesome! I just wish to visit you more often and leave comment on every post I admire! Thank you very much for a chance to win this generous candy! I will be more than happy to display your candy photo on my blog. Best wishes!

    SvaraRadera
  11. I only found your blog fairly recently when looking for inspiration to make some tattered flowers - then I saw your wonderful bouquet on the Tim Holtz site - and was smitten!

    Thanks for the chance of winning your very generous giveaway.
    I have added your photo and link in my sidebar :)

    SvaraRadera
  12. Oh, jag vill vara med och tävla!
    Följer dig via bloglovin men vet inte hur det kan "bevisas".

    SvaraRadera
  13. Wow, Angela,
    thanks for the chance to win this generous candy! I have been following your blog for quite a while now and always enjoy visiting! And really never leave uninspired! Thanks for sharing your artwork and creative spirit!

    Hugs,
    Claudia x

    SvaraRadera
  14. Angelica, I love your work and follow your blog avidly. What a fabulous giveaway. Very generous of you. Thanks for the chance. Jean.x

    SvaraRadera
  15. What a fabulous candy. I put it on my blog. I'm not that great on commenting but do follow you for some time now

    SvaraRadera
  16. Så fin giweaway och så många besökare! Följare sedan tidigare. hoppas på tur.
    kram bibbi

    SvaraRadera
  17. Oj, oj, oj vilken giwaway :-)
    Bild och länk ligger givetvis på min blogg :-)

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  18. Skulle bara "läsa ikapp" lite när jag tittade in här. Blev överraskad av candyn, men har nu länkat från min blogg och blivit följare. Trodde faktiskt att jag redan var följare, så det blev en snopen upplevelse ha ha ha!

    Nu ska jag göra det jag kom hit för, nämligen att kolla runt lite och se vad som hänt sen jag gjorde bloggrunda senast.

    Allt gott! Kram, Outi

    SvaraRadera
  19. Åh va trevligt candy, följer och länkar i min blogg :) http://sewes.blogspot.se/

    SvaraRadera
  20. Härligt godis! Eftersom jag främst är pärlare och brodös som gillar mixed media, färg och papper (det är på den vindlande vägen jag fann din inspirerande blogg!) så är det alltid lite för klent med mer "scraprelatat" material att leka med här hemma. Håller tummarna!

    Jag följer bloggen (men är dålig på att kommentera pga tidsbrist).

    SvaraRadera
  21. So happy to have found this blog ... love your style and your creations. Thanks for a great give-away!
    Deborrah

    SvaraRadera
  22. Sussie Enarsson10 mars 2014 kl. 18:32

    Följer gör jag sedan länge så klart, älskar dina saker. Tyvärr har jag ingen egen blogg, men hoppas på tur ändå.

    Sussie Enarsson

    SvaraRadera
  23. For en herlig gi-bort, denne ville fått et veldig godt hjem her hos meg. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte produkter. Har delt i sidebaren i bloggen min. Ha en strålende dag.

    SvaraRadera
  24. Så hærlig give-away :) jeg er en av de som titter innom men er veldig treg til å kommentere :p jeg følger bloggen din via bloglovin :)

    SvaraRadera
  25. Hei, så koselig give away♥Jeg blir gjerne med i trekningen:)
    Har vært følger lenge, og har reklamert for candyen i min sidebar:)
    Krysser fingrene♥

    Klem fra Linda

    SvaraRadera
  26. I just happened upon your blog...& am so glad I did! Love the way you use found objects in your crafting! I too, like to recycle things & give it new life. Don't have a blog...yet...but one of these days I may dip my toes into those waters. Thanks so much for the inspiration. Definitely following! <3

    SvaraRadera
  27. Wow, for en giveaway... Tusen takk til deg for at du tar deg tid til og inspirere oss med dine mesterverker.Og takk for at jeg får kjangsen til og delta på dette. Følger har jeg vært lenge, og har selvfølgelig lagt candyen din i sidebaren min ;-)

    SvaraRadera
  28. Flott give-away du gir bort. Er følger hos deg og har linket bilde med link i sidebaren min. Blir selvsagt med på trekningen og krysser fingrene :-)

    SvaraRadera
  29. Åh vilken smaskig giveaway! Vill ha! Håller tummarna att detta flyttar hem till mig, jag behöver få lite inspiration att skapa. Jag kan ju ta en titt på allt det fina du gör så kanske jag kommer igång igen :)
    Jag har gjort allt som krävs för denna candy! Scrapkram på dig!

    SvaraRadera
  30. Wow - what an amazing giveaway - thank you so much for the chance to win, and thank you for all the inspirational art you always share! Off to pop the picture on my sidebar...
    Alison x

    SvaraRadera
  31. Er med, følger bloggen og har lagt bildet med link i sidebaren i bloggen min: http://myhydeaway.blogspot.no/

    SvaraRadera
  32. Har försökt logga in och bli följare av din blogg flera ggr nu men det går inte :/ vet inte vad som är fel....
    Jag får försöka senare igen.

    SvaraRadera
  33. Beautiful candy Angelica.
    Its on my sidebar.
    Thanks for the chance.
    Gr Elly

    SvaraRadera
  34. Thank you for the chance
    I'm following you with bloglovin'
    Laura

    SvaraRadera
  35. Hi Angelica,

    my name ist Sabine, I'm from Germany and I like this blog so much!!! Love your wonderful creations with the beautiful papers!
    I'm a follower (it takes a lot of time, to get a follower, because my google-account won't let me be able to logg in.... don't know why...), but I can't get a picture with a link on my blog.... it doesn't work at the moment... sorry!
    Thank you for the chance on this georgeous Candy!
    Greetings from Germany
    Sabine

    SvaraRadera
  36. Ååh , så mycket godis att hoppas på. Följer dig sedan länge...lagt in bild i min högra sidebar med länk till dig
    Ha en fin dag
    Inga

    SvaraRadera
  37. Wow, en massa godsaker. Jag är jättegärna med, har lagt bilden i sidbaren + länk och är följare sedan en bra tid tillbaka.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  38. Wow what a fabulous prize. You are so generous and you have a lovely blog. Your projects are really inspiring! Thanks for this opportunity and good luck to all who are entered.

    Mary

    SvaraRadera
  39. Hope to win need more supplies

    SvaraRadera
  40. Så fantastisk mye fint du lager!! Her fikk jeg masse inspirasjon! Og for en flott giveaway :)

    SvaraRadera
  41. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  42. Har just funnit denna underbara blogg och ska följa dig framöver i ditt skapande. Vill verkligen vara med i utlottningen av de fina produkterna.
    Happy Creation ;)
    Har lagt till tävlingen i min blogg http://ankiscreation.blogspot.se/

    SvaraRadera
  43. Seeing your posts is like daily candy, but this is such a generous offering of inspiration. Thank you truly for the opportunity. :)
    I'll post this to my sidebar right now.
    Hope you have a great week!
    hugs,
    Lisa x

    SvaraRadera
  44. I am a new follower. I came to this blog while surfing pinterest for tattered flower. Great site with lots of inspiration! What a wonderful candy giveaway too! Love to win them. I posted the picture and link on my blog sidebar (www.paperpapier.blogspot.com). Thanks for the chance to win.

    SvaraRadera
  45. Hejhej...
    Jag är en nybörjare inom scrappbooking,denna underbara hobby! Surfar runt på nätet,och letar inspirasion,och hamnade här på din blogg!
    Känner mej som en "svamp" ,som suger i mej ALL slags kunnande inom detta.
    Vill väldigt gärna vara med i denna tävlingen.
    Mvh.Sölvi Edberg

    SvaraRadera
  46. Wow vad med godis!! Vill självklart vara med.
    Jag är nu följare av din blogg, samt att har även lagt in bilden i min sidebar i min blogg.

    SvaraRadera
  47. Såååå FIN grejor och blogg du har:)

    SvaraRadera
  48. Oj vad mycket roliga grejer. Du har en jättefin blogg.

    SvaraRadera
  49. Du är en riktig inspiration . Jag följer din blogg och på fb trots att jag inte känner dig alls men jag föll för din vackra alster. Fortsätt så att alla har möjlighet att få se :-) nu hoppas jag förståss ha chans i din bloggcandy så jag med har en möjlighet att skapa :-):-)

    SvaraRadera
  50. Du är en riktig inspiration . Jag följer din blogg och på fb trots att jag inte känner dig alls men jag föll för din vackra alster. Fortsätt så att alla har möjlighet att få se :-) nu hoppas jag förståss ha chans i din bloggcandy så jag med har en möjlighet att skapa :-):-)

    SvaraRadera
  51. Hej !Är jättegärna med,är följare och har lagt till bild o länkat o nu hoppas på TUR!! Må så gott o tack för du kör en sån generös utlottning
    http://meandpixi.blogspot.se/

    SvaraRadera
  52. Jag har blivit en följare nu och lagt till bilden i min sidebar i min blogg http://evasatelje.blogspot.se/
    och nu hoppas jag och ha tur att vinna denna härliga Bloggcandy
    //Eva

    SvaraRadera
  53. Hej ! Har varit följare av din blogg rätt så länge men har inte hunnit varit inne så mycket p.g.a att jag studerat i 1 1/2 år blev färdig nu i julas. Har lagt upp bilden i min sidebar och vill gärna vara med i denna fina utlottning.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  54. Följer din blogg du gör super fina grejer. Har själv bara hållt på ett år så lr mig ännu å försöker skaffa på mig så mycke av de jag bara kan så jag kan pyssla ännu mera. Mitt sätt att koppla bort allt de onda i kroppen. Kram

    SvaraRadera
  55. Hej är ny inom scraping värden :) är en följare av din blogg och självklart kommer jag länka din blogg på min när jag startar upp den igen ... vill gärna vara med i utlottningen... MVH Malin E

    SvaraRadera
  56. Så mycket fint i din blogg, klart att man följer den :-)
    / Sara

    SvaraRadera
  57. Har beundrat dina alster länge och brukar gå in här då och då. Får alltid så mycket inspiration! Har dock inte varit följare av din blogg. Du har länge varit med i min favoritblogglista och på fb, och nu är jag följare också.. härligt nu kan jag inte missa något =)
    Kram AnkiB

    SvaraRadera
  58. Oj vad mycket vackert du gör. Jag har ingen egen blogg men hoppas på chansen att vinna det här fantastiska paketet ändå. Tack för all inspiration.

    SvaraRadera
  59. Jag är följare sedan länge och är sjukt imponerad! Har lagt en bild i min sidebar och länkat till inlägget.
    Håller tummarna hårt! :-)
    /H

    SvaraRadera
  60. hello, Angelica
    that's an awesome collection of goodies you're giving away! I have my fingers crossed.
    I’m now a follower and I have added your candy in my sidebar.
    Thanks for the chance!
    sending greetings Regina

    SvaraRadera
  61. Hi, Angela, I just love your work.
    I recently found out about your blog
    and am absolutely amazed.
    Thanks for the opportunity,

    Amila

    SvaraRadera
  62. Hittade din sida nyss och ojojojoj vad mycket fina saker!! Här hittar man massor av inspiration!!

    SvaraRadera
  63. Åh va mycket fint!! Är gärna följare av dig, kommer kika in ofta!

    SvaraRadera
  64. Jaaaa, finns alltid plats för mer snygga häftiga saker!
    Naturligtvis så följer jag dej!
    Tack för senast!

    SvaraRadera
  65. Så flott blogg du har og så mye fint du lager :)
    Denne bloggen vil jeg gjerne følge :)
    Har også lagt ling til deg i min egen bloggs sidebar.
    Ha en vidunderlig dag!

    SvaraRadera
  66. Så länge sedan jag var här inne och spanade! Så mycket fint att jag nästan får "dåndimpen"!!! :)
    Härligt med så mycket inspiration efter en lång "skapar-torka"!
    Är ju (såklart!) följare :) och har lagt upp din bild på min blogg oxå:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  67. Så många sköna alster, klart jag ska följa denna blogg.. Har själv dock inte fått i ordning med min, verkar till att vara invecklat. Men jag får väl lära mig...

    SvaraRadera
  68. Vilka fina priser du lottar ut. :)
    Jag blir gärna med i dragningen - har kommenterat, blivit följare och länkat i sidebaren i min blogg.
    Njut våren! :)

    SvaraRadera
  69. Vilken härlig blandning av mums du lottar ut!!! Vad duktig du är! Har blivit följare av din blogg, så att jag kan kika in här fler gånger och kolla på allt fint du gjort! Har länkat till dig i sidebaren på min blogg. Ha det bra!

    SvaraRadera
  70. Wow Ange what an absolutely awesome blog you have, I love all the projects you have created they are truly inspiring...
    Congratulation on have so many followers.. I myself am very new to blogging, and so see such a beautiful blog as this, I am honored to share it with everyone...

    Thank you for being so generous with this competition...

    Hugs
    Rhonda Alman
    Australia...

    SvaraRadera